em ...

em
et
es
el
la
els
les
en
ho
li
hi
ens
us



me em m' 'm
te et t' 't
se es s' 's
lo el l' 'l
la - l' -
los els - 'ls
les - - -
ne en n' 'n
ho - - -
li - - -
hi - - -
nos ens - 'ns
vos us - -













EM
ET
EL
LA
HO
LI
ES
HI
EN
ENS
US
ELS
LES

EM




me l'

me'l

-me'l

-me'l
me l'

me la

-me-la

-me-la
m'ho

m'ho

-m'ho

-m'ho
me li

me li

-me-li

-me-li


m'hi

m'hi

-m'hi

-m'hi
me n'

me'n

-me'n

-me'n




me'ls

me'ls

-me'ls

-me'ls
me les

me les

-me-les

-me-les

ET




te l'

te'l

-te'l

-te'l
te l'

te la

-te-la

-te-la
t'ho

t'ho

-t'ho

-t'ho
te li

te li

-te-li

-te-li


t'hi

t'hi

-t'hi

-t'hi
te n'

te'n

-te'n

-te'n
te'ns

te'ns

-te'ns

-te'ns


te'ls

te'ls

-te'ls

-te'ls
te les

te les

-te-les

-te-les

EL














l'hi

l'hi

-l'hi

-l'hi
el n'

l'en

-l'en

-l'en









LA














la hi

la hi

-la-hi

-la-hi
la n'

la'n

-la'n

-la'n









HO



























LI
m'hi

m'hi

-m'hi

-m'hi
t'hi

t'hi

-t'hi

-t'hi
Valencià:

li l'

li'l

-li'l

-li'l
Valencià:

li l'

li la

-li-la

-li-la
li ho

li ho

-li-ho

-li-ho




li hi

li hi

-li-hi

-li-hi
li n'

li'n

-li'n

-li'n




Valencià:

li'ls

li'ls

-li'ls

-li'ls
Valencià:

li les

li les

-li-les

-li-les

Català Central:

l'hi

l'hi

-l'hi

-l'hi
Català Central:

la hi

la hi

-la-hi

-la-hi
Català Central:

els hi

els hi

'ls-hi

-los-hi
Català Central:

les hi

les hi

-les-hi

-les-hi

ES
se m'

se'm

-se'm

-se'm
se t'

se't

-se't

-se't
se l'

se'l

-se'l

-se'l
se l'

se la

-se-la

-se-la
s'ho

s'ho

-s'ho

-s'ho
se li

se li

-se-li

-se-li


s'hi

s'hi

-s'hi

-s'hi
se n'

se'n

-se'n

-se'n
se'ns

se'ns

-se'ns

-se'ns
se us

se us

-se-us

-se-us
se 'ls

se'ls

-se'ls

-se'ls
se les

se les

-se-les

-se-les

HI



























EN














n'hi

n'hi

-n'hi

-n'hi











ENS




ens l'

ens el

'ns-el

-nos-el
ens l'

ens la

'ns-la

-nos-el
ens ho

ens ho

'ns-ho

-nos-ho
ens li

ens li

'ns-li

-nos-li


ens hi

ens hi

'ns-hi

-nos-hi
ens n'

ens en

'ns-en

-nos-en




ens els

ens els

'ns-els

-nos-els
ens les

ens les

'ns-les

-nos-les

US
us m'

us em

-us-em

-vos-em


us l'

us el

-us-el

-vos-el
us la

us la

-us-la

-vos-la
us ho

us ho

-us-ho

-vos-ho
us li

us li

-us-li

-vos-li


us hi

us hi

-us-hi

-vos-hi
us n'

us en

-us-en

-vos-en
us ens

us ens

-us-ens

-vos-ens


us els

us els

-us-els

-vos-els
us les

us les

-us-les

-vos-les

ELS
me'ls

me'ls

-me'ls

-me'ls
te'ls

te'ls

-te'ls

-te'ls
els l'

els el

'ls el

-los-el
els l'

els la

'ls-la

-los-la
els ho

els ho

'ls ho

-los-ho




els hi

els hi

'ls-hi

-los-hi
els n'

els en

'ls-en

-los-en
ens els

ens els

'ns-els

-nos-els
us els

us els

-vos-els

-vos-els
els els

els els

'ls-els

-los-els
els les

els les

'ls-les

-los-les

LES














les hi

les hi

-les-hi

-les-hi
les n'

les en

-les-en

-les-en









em m' me 'm
et t' te 't
es s' se 's
el l' -lo 'l
la l' -la
li -li
ens -nos 'ns
us vos us
es s' -se 's
els -los 'ls
les -les
els -los 'ls

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

totes les paraules amb l·l

paraules de origen àrab

SANTORAL EN CATALÀ N